Rubriek Cijfer: ( stemmen) - [ rate category ]
QUICK LIST: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
Links:
A2 Antwoord Service
Dienstverlening middels telefonieservice. Biedt tevens advies en ondersteuning bij het beheren en bouwen van applicaties, websites en intranetservices.
CallCenterAgentDay
Jaarlijks vindt deze dag op 1 september plaats, om callcenteragents eens in het zonnetje te zetten.
Callsensus
Biedt inbound- en outbound-diensten aan. Heeft eigen trainingsfaciliteiten.
CCMA
De Call Center Managers Association is de grootste en tevens oudste vereniging voor call center professionals.
HCN
Contactcenter voor telefoonopvang, klantcontact en e-mailmanagement.
Marke-Tel
Full service facilitair callcenter in Arnhem gespecialiseerd in sales activiteiten.
NCCA
Nationale Contact Center Award. Ieder jaar strijden tientallen facilitaire en inhouse contactcenters om deze prestigieuze prijs.
ResponCis
Callcenter te Den Haag biedt informatie over activiteiten en werkwijze.
SNT
Biedt professionele oplossingen op het gebied van klantcontact, zoals servicenummers en e-mailafhandeling.
Stichting Instituut voor Telecom Organisatie
ITO is een onafhankelijke stichting voor kwaliteitsverbetering van de klantenservice van organisaties in Nederland via telefoon en internet.
Telecount Antwoordservice
Callcenter gespecialiseerd in inbound telefoondiensten zoals telefoonservice en consumentenservicelijnen in Oldenzaal.
Vereniging Contactcenters Nederland
Belangenorganisatie die primair is opgericht voor organisaties met een eigen call- of contactcenter.
Werkgeversvereniging voor de Facilitaire Callcenters (WGCC)
Belangenbehartiger en kwaliteitskeur voor de facilitaire contactcenterbedrijven in Nederland. Ledenlijst, nieuws en dossiers.