Rubriek Cijfer: ( stemmen) - [ rate category ]
Rubrieken:
Online Onderzoek - (18) |
QUICK LIST: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
Links:
Pagina's: 1 2 3 [>>]ACNielsen Nederland
Doet overal ter wereld onderzoek naar de verkopen van de detailhandel aan de consument. Nederlandse vestiging in Amsterdam. Maakt sinds begin 2001 deel uit van het internationale media-en informatieconcern VNU.
Blauw Research
Gespecialiseerd in de kerncompetenties business performance, marketing & market intelligence, corporate communication en beleid in de publieke sector.
Blick Marktonderzoek B.V.
Gespecialiseerd in uitvoeren van toegepast onderzoek naar tevredenheid, communicatie, imago en behoeften.
Bureau Starline
Richt haar kennis en activiteiten voor 95% op de Nederlandse markt voor motorbrandstoffen.
BureauNoord l Marketing en Communicatie
BureauNoord is een marketingbureau dat marktonderzoek en advies levert aan MKB- bedrijven. Klanttevredenheidsonderzoeken, concurrentie- analyses en imago- onderzoeken behoren tot de diensten.
C&S Research Marktonderzoek
C&S Research is een full service marktonderzoeksbureau dat zich onderscheidt door vakmanschap, maatwerk en methodologisch onderbouwd onderzoek
Censydiam
Onderzoeksbureau met vestigingen door heel Europa, Afrika en Azië. Richten zich vooral op kwalitatief consumentenonderzoek met technieken als strategische psychodynamic mapping, indivudele diepteinterviews en groepsgesprekken.
Centraal Bureau voor de Statistiek
Informatie over de organisatie, over het maken van statistieken en nieuws uit CBS-projecten. Via Statline zijn online bepaalde statistieken beschikbaar.
De Vos & Jansen Marktonderzoek
Een onafhankelijk, fullservice marktonderzoekbureau. Aangesloten bij de branchevereniging van marktonderzoeksbureau's (MOA).
Effectory B.V.
Richt zich volledig op medewerkerstevredenheid, klanttevredenheid en managementrapportages.
Essensor
Dit bedrijf verzorgt het sensorisch product- en consumentenonderzoek van levensmiddelen. Daarnaast geeft men advies en verzorgt panelselecties met de bijbehorende trainingen.
FieldForce
Zelfstandig agentschap voor het verzamelen van gegevens voor marktonderzoek, gespecialiseerd in kwantitatieve en kwalitatieve enquêtes.
Foodstep
Onderzoeksbureau voor de bedrijfskolom van de foodservice. Actief voor horeca, catering, zorg, grossiers en producenten.
Forum Marketing Research
Specialist in business-to-business onderzoek voor onder andere accountants, assurantie tussenpersonen, inkopers, elektrotechnische installateurs, notarissen, P&O managers en zelfstandige ondernemers.
Found Marketing Research
Kwantitatief opinie- en marktonderzoek waaronder merkvoorkeur, image-onderzoek, instrumenteel onderzoek, recall onderzoek en home-use-testing.
GfK PanelServices Benelux
Gespecialiseerd in consumentenpanels. Het bedrijf bestaat uit twee onderdelen: ConsumerScan en ConsumerScope. In Nederland bestaat het bedrijf 40 jaar, met een historie vanuit de fast moving consumer goods.
Hanniebal Marketing & Research
Marketing research bedrijf. Combineert onderzoek, marketing en communicatie met praktische uitvoerbaarheid.
Heskes & Partners, Kwalitatief Onderzoek
Heskes & Partners houdt zich bezig met kwalitatief onderzoek en is opgericht in 1993. Kwalitatief onderzoek is te karakteriseren als kleinschalig onderzoek. Het onderzoek vindt plaats door middel van diepteinterviews of groepsdiscussies.
IBT Marktonderzoek
Opgericht in 1985 onder de naam Instituut voor Beurzen en Tentoonstellingenonderzoek met als specialisme onderzoek op evenementen zoals vakbeurzen, consumentenbeurzen, tentoonstellingen, congressen en concerten.
InnFocus
Onderzoekt klanttevredenheid in de hospitality branche. Met Market Vision ondersteunt het bedrijf meer dan 100 hotels over de hele wereld met informatie op het gebied van klanttevredenheid en loyaliteit.
Intelligence-group.nl
De Intelligence Group is een onderzoek- en adviesbureau.
Interview-NSS
Biedt full-service onderzoek en advies op het gebied van marketing- en managementinformatie. Nadruk in dienstverlening ligt op media, ICT/telecom, fast moving consumer goods, leisure & entertainment en financiële- en zakelijke dienstverlening. Onderdeel van SNT N.V.
Intomart Gfk
Bekend van de kijk- en luistercijfers voor Nederlandse omroepen. Voeren kwalitatief, kwantitatief, telefonisch, schriftelijk, panel- en internetonderzoek uit.
Ithaka
Media onderzoek en adviesbureau. Richt zich vooral op print-en elektronische media.
IvoMar Marktonderzoek
Specialist in productonderzoek voor fast moving consumer goods. Onder andere testen van product, smaak, prijs, verpakking en concept.